Wat onze klanten zeggen: Echte verhalen, echte transformatie

Investeren in jezelf door middel van coaching is een krachtige stap, maar je hoeft ons niet op ons woord te geloven. Hieronder vind je de eerlijke ervaringen en doorbraken van individuen en professionals die met Kemai Coaching hebben samengewerkt.

Amanuel Desta
4 weken geleden
Ik zou 10/5 sterren geven als dat kon. Vanaf de eerste sessie voelde ik me helemaal mezelf en op mijn gemak bij Maarten. Maarten is als coach zeer professioneel, maar ook persoonlijk. Praten met hem voelde als praten met een oude vriend die oprecht het beste met je voorheeft. Wat me vooral opviel, is hoe goed hij kan luisteren. Hij haast zich niet om dingen "op te lossen", maar stelt de juiste vragen waardoor je gaat nadenken over de achterliggende redenen van je gevoelens, wat leidt tot betekenisvollere groei. Zijn oefeningen zijn origineel en creatief, en zijn perspectiefveranderende aanpak hielp me dingen in mezelf te zien die ik nog nooit eerder had gezien of bedacht.

Maarten coachte me op mijn carrièrepad en hoe ik daarin mijn weg kon vinden. Hij hielp me mijn talenten te ontdekken, te begrijpen wat me echt drijft en uit te zoeken welk soort werk echt bij me past. Hij liet me inzien dat een mismatch tussen jou en een functie of bedrijf soms niet betekent dat er iets mis is met jou.

Hij is altijd warm, glimlachend en motiverend, en hij creëert een omgeving waarin je echt kunt groeien, niet alleen als professional, maar ook als persoon. Dankjewel Maarten.
Oumaima Ghamzour
11 maanden geleden
Ik heb bij Maarten een traject gevolgd en ben daar ontzettend dankbaar voor. Als life coach heeft hij mij enorm geholpen bij het vinden van richting in mijn toekomst. Ook al kwamen de antwoorden niet meteen, het gaf me veel rust om met hem te kunnen sparren. Zijn oefeningen waren doordacht, creatief en hielpen me echt verder in mijn denkproces.

Wat Maarten uniek maakt, is zijn scherpe blik en zijn vermogen om precies de juiste vragen te stellen. Hij creëert een veilige en open sfeer waarin ik eerlijk durfde te zijn, zonder oordeel. Dat voelde heel prettig.

Daarnaast heb ik ADD, en ook daarin was hij altijd begripvol, meedenkend en flexibel. Hij hield hier rekening mee in zijn aanpak en gaf waardevolle tips waar ik nog steeds veel aan heb.

Kortom: Maarten is een betrokken, deskundige en warme coach die ik iedereen kan aanraden.
Masja Boshart
11 maanden geleden
Maarten luistert en vraagt goed door, dat vind persoonlijk erg fijn. Ondersteund je bij het bereiken van je doelen, geeft goed advies en zorgt voor een fijne samenwerking.